Rivierencruise Rusland, de voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van De reis - WaarBenJij.nu Rivierencruise Rusland, de voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van De reis - WaarBenJij.nu

Rivierencruise Rusland, de voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg De reis

10 September 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Den Haag, 10 september 2014,

Bijna is het zo ver. De was is gedaan en de koffers liggen klaar om ingepakt te worden.

Afgelopen vrijdag hebben we de papieren bij het reisbureau opgehaald. Daar kwamen we tot de schokkende ontdekking dat er geen vliegtickets bij zaten en dat ook ons visum en paspoort niet bij de reispapieren aanwezig waren. In de papieren stond dat we die kunnen ophalen bij de balie van Kras op Schiphol. Dat betekent dat we niet thuis al kunnen inchecken en dat we in ieder geval 3 uur van tevoren op Schiphol moeten zijn. Jammer van zoveel verspilde tijd. Als we dat vooraf geweten hadden dan waren we wel in de rij gaan staan bij de ambassade.

Als er op het schip Wifi is zal het erg duur zijn dus dat is geen optie. Maar ik probeer vanaf zaterdag zo vaak mogelijk deze site te vullen. En er natuurlijk foto's bij te doen van de prachtige gebouwen in St Petersburg en Moskou. De foto in het profiel laat zien hoe we varen en welke plaatsen we aandoen.

Voor meer info: http://www.kras.nl/vakantie/rusland/reis-91058/riviercruise-st.-petersburg-moskou-ms-krassin***-

• 11 September 2014 - 13:41

Gert :

Ga vooral genieten, rust uit en mooi weer.
    Veel plezier

gr. Gert